Sunday, August 26, 2012

Eurostat: Ballkani më i varfëri, në Shqipëri jetohet më keq

Eurostat, Institututi i Statistikave i Evropës ka klasifikuar Shqipërinë si ndër vendet më të varfëra të Evropës, por ku jetohet më keq se në çdo vend i kontinentit.
Vendi më i varfër i Evropës sipas Eurostat është Bosnje-Herzogovina, e cila ka 27 % të të ardhurave të mesatares së vendeve evropiane dhe menjëherë pas saj renditet vendi ynë me 31 % të të ardhurave mesatare të Evropës.
Harta e përfshirjes së vendeve më të varfëra në kontinentin plak, nuk le pa futur edhe Serbinë, shtet që përmbush 35 % të të ardhurave evropiane.
Shqipëria renditet më keq në indeksin e konsumit, si rrjedhojë është vendi ku ka cilësi jetese më të dobët.
Bosnje-Herzegovina, edhe pse është një vend me të ardhura më të ulëta se Shqipëria, sërish ka një indeks më të lartë të konsumit se vendi ynë.
Raporti ka rezultuar ekstrem edhe për vende të mirënjohura për standarde të larta të jetesës në Evropë.
Vendi i parë me mirëqënien më të lartë renditet shteti i vogël i Luksemburgut, me plot 274 % të të ardhurave mesatare evropiane.   

No comments:

Post a Comment