Sunday, August 26, 2012

Bild: Ballkani s’ka më luftë, as ndryshime kufijsh

Ballkani do jetë një vend paqësor, ku vendet kanë synim BE-në dhe s’do ketë më luftëra e ndryshime kufijsh shtetërorë.
Kështu u shpreh Karl Bild, ministri suedez për Punët e Jashtme, gjatë një interviste për EU Inside.
“Unë besoj se vendet e Ballkanit në strategjitë e tyre kanë bashkimin me vendet evropiane dhe qëndrimit sa më larg të ndonjë konflikti të mundshëm. Vendet e këtij rajoni janë të përqendruar tek axhenda evropiane, si përparimi social, reformat ekonomike dhe luftimi i korrupsionit.”
I pyetur nga EU Inside për krizën greke, Bild tha i vendosur se ky shtet do qëndrojë brenda hapësirës së zonës euro. Më tej, ai nënvizoi se pas 10 viteve anëtarët e grupit të eurozonës do jenë të shumtë në numër.
                                                                                    

No comments:

Post a Comment